//
sociálny pedagóg »
Sociálny pedagóg: Mgr. Zuzana Muliková
V prípade potreby a záujmu si môžete dohodnúť osobné stretnutie na mailovej adrese:
socialnypedagog.mulikova@gmail.com
Do oblasti pracovnej náplne sociálneho pedagóga patria najmä nasledovné úlohy:
zmapovať žiakov zo sociálne znevýhodneného prostredia, žiakov s problémami v správaní a poruchami správania (monitoring a pozorovanie správania detí v rôznych častiach školy (triedy, šatne, telocvičňa, chodby, školská jedáleň a pod.)
venuje sa prevencii sociálno-patologických javov v škole formou rôznych prednášok, rozhlasových relácií, besied a seminárov pre žiakov, zákonných zástupcov a školský podporný tím, venuje sa korekcii správania žiakov s poruchami správania (disociálne, asociálne správanie)
vykonávať odborné činnosti v rámci prevencie, intervencie a poskytovania sociálneho poradenstva, najmä pre žiakov ohrozených sociálno-patologickými javmi, zo sociálne znevýhodneného prostredia, drogovo závislých alebo inak znevýhodneným deťom a žiakom, ich zákonným zástupcom a pedagogickým zamestnancom školy
pomoc pri riešení problémových situácií rodinného prostredia, koncipovanie odporúčaní pre ďalšie odborné inštitúcie, pomoc pri vypisovaní tlačív, žiadostí a inej dokumentácie (súd, ÚPSVaR, odborné ambulancie, zriaďovateľ školy, polícia a pod.)
poskytovať pomoc a podporu žiakom pochádzajúcim dysfunkčných a sociálne znevýhodnených rodín
spolupráca so školským podporným tímom a pedagogickými zamestnancami
konzultovať a intenzívne komunikovať s pedagógmi, žiakmi a ich zákonnými zástupcami pri riešení sociálno-výchovných problémov, najmä rizikového správania, záškoláctva, agresie, šikanovania, delikvencie a syndrómu CAN
pracovať pravidelne s triednym kolektívom na vytváraní lepšej atmosféry a klímy v triede, s cieľom predchádzať konfliktom, agresii a šikanovaniu v skupine
viesť evidenciu detí, ktoré zanedbávajú školskú dochádzku (vymeškané neospravedlnené hodiny, hlásenia pre ÚPSVaR)
prehlbovanie sebapoznania, sebaúcty a sebaprijatia (rešpekt k sebe)
budovať rešpekt k rodičom, učiteľom, druhým osobám
rozvíjať osobné a sociálne kompetencie žiakov (starostlivosť o priateľstvo, spolupráca, aktívne počúvanie a pod.)
zachováva mlčanlivosť o skutočnostiach, o ktorých sa dozvedel pri vykonávaní prác vo verejnom záujme
Učiteľský zbor »
Rada školy »
Rodičovská rada »
Školský parlament »
Školský klub detí »
Hodnotenie škôl INEKO
Školský webčasopis SVET SPOZA RÚŠKA »
Agenda školy
Školský poriadok
Inovovaný školský vzdelávací program
Klasifikačný poriadok / príloha iŠkVP
Hodnotenie predmetov v školskom roku 2021/22
Rámcový učebný plán
Vzdelávacie štandardy
Plán kontinuálneho vzdelávania
Žiadanka o uvoľnenie z vyučovania
Správa o VVČ ZŠ
Vyhlásenie 2% daň
Zverejnené dokumenty
Poistenie žiakov proti krádeži
Školský špeciálny pedagóg
Výchovný poradca
Školský psychológ
Sociálny pedagóg
Ponuky
Odkazy na stránky
Zvonenie
//