obedy
žiacka knižka

« predchádzajúca strana // nasledujúca strana »

sociálny pedagóg »

Sociálny pedagóg: Mgr. Zuzana Muliková
V prípade potreby a záujmu si môžete dohodnúť osobné stretnutie na mailovej adrese:
socialnypedagog.mulikova@gmail.com

Do oblasti pracovnej náplne sociálneho pedagóga patria najmä nasledovné úlohy:

  • zmapovať žiakov zo sociálne znevýhodneného prostredia, žiakov s problémami v správaní a poruchami správania (monitoring a pozorovanie správania detí v rôznych častiach školy (triedy, šatne, telocvičňa, chodby, školská jedáleň a pod.)
  • venuje sa prevencii sociálno-patologických javov v škole formou rôznych prednášok, rozhlasových relácií, besied a seminárov pre žiakov, zákonných zástupcov a školský podporný tím, venuje sa korekcii správania žiakov s poruchami správania (disociálne, asociálne správanie)
  • vykonávať odborné činnosti v rámci prevencie, intervencie a poskytovania sociálneho poradenstva, najmä pre žiakov ohrozených sociálno-patologickými javmi, zo sociálne znevýhodneného prostredia, drogovo závislých alebo inak znevýhodneným deťom a žiakom, ich zákonným zástupcom a pedagogickým zamestnancom školy
  • pomoc pri riešení problémových situácií rodinného prostredia, koncipovanie odporúčaní pre ďalšie odborné inštitúcie, pomoc pri vypisovaní tlačív, žiadostí a inej dokumentácie (súd, ÚPSVaR, odborné ambulancie, zriaďovateľ školy, polícia a pod.)
  • poskytovať pomoc a podporu žiakom pochádzajúcim dysfunkčných a sociálne znevýhodnených rodín
  • spolupráca so školským podporným tímom a pedagogickými zamestnancami
  • konzultovať a intenzívne komunikovať s pedagógmi, žiakmi a ich zákonnými zástupcami pri riešení sociálno-výchovných problémov, najmä rizikového správania, záškoláctva, agresie, šikanovania, delikvencie a syndrómu CAN
  • pracovať pravidelne s triednym kolektívom na vytváraní lepšej atmosféry a klímy v triede, s cieľom predchádzať konfliktom, agresii a šikanovaniu v skupine
  • viesť evidenciu detí, ktoré zanedbávajú školskú dochádzku (vymeškané neospravedlnené hodiny, hlásenia pre ÚPSVaR)
  • prehlbovanie sebapoznania, sebaúcty a sebaprijatia (rešpekt k sebe)
  • budovať rešpekt k rodičom, učiteľom, druhým osobám
  • rozvíjať osobné a sociálne kompetencie žiakov (starostlivosť o priateľstvo, spolupráca, aktívne počúvanie a pod.)
  • zachováva mlčanlivosť o skutočnostiach, o ktorých sa dozvedel pri vykonávaní prác vo verejnom záujme
  • Učiteľský zbor »
    Rada školy »
    Rodičovská rada »
    Školský parlament »
    Školský klub detí »
    Hodnotenie škôl INEKO
    Školský webčasopis SVET SPOZA RÚŠKA »

    Agenda školy

    Školský poriadok
    Inovovaný školský vzdelávací program
    Klasifikačný poriadok / príloha iŠkVP
    Hodnotenie predmetov v školskom roku 2021/22
    Rámcový učebný plán
    Vzdelávacie štandardy
    Plán kontinuálneho vzdelávania
    Žiadanka o uvoľnenie z vyučovania
    Správa o VVČ ZŠ
    Vyhlásenie 2% daň
    Zverejnené dokumenty
    Poistenie žiakov proti krádeži
    Školský špeciálny pedagóg
    Výchovný poradca
    Školský psychológ
    Sociálny pedagóg
    Ponuky

    Odkazy na stránky

  • ZUŠ Slovenská Ľupča
  • Obec Slovenská Ľupča
  • Materská škola
  • Samo Cambel
  • Mestečko
  • Zvonenie

  • 1. hodina: 7 : 55 - 8 : 40
  • 2. hodina: 8 : 45 - 9 : 30
  • 3. hodina: 9 : 45 - 10 : 30
  • 4. hodina: 10 : 40 - 11 : 25
  • 5. hodina: 11 : 35 - 12 : 20
  • 6. hodina: 12 : 30 - 13 : 15
  • 7. hodina: 13 : 40 - 14 : 25
  • 8. hodina: 14 : 35 - 15 : 20
  • « predchádzajúca strana // nasledujúca strana »